Hanna - AuPair i Australien

19 April Cairns

Publicerad 2015-04-19 08:06:11 i Au Pair,

Hej! 
Jaha... då har jag lämnar Swan Hill... mina vänner,  min familj och allt underbart vi har i vår lilla stad. 
Jag älskar den lilla staden och alla människor. 
 
I förgår åkte jag till Melbourne och bodde en natt där med Anna och hennes kompis sen åkte jag och Anna till Cairns nu i morse. Gick upp klockan 4.30 ungefär då flyget gick klockan 7. 
Här i Cairns finns det ett svenskt café som heter Café Fika... 
självklart tänkte vi äta lunch, fika och äta kvällsmat där idag men det gick inte det när det faktiskt är stängt på Söndagar. Så typiskt! haha. 
Vi får ta det imorgon! Hoppas på falukorv och makaroner. haha. 
Imorgon bitti börjar våran dykarkurs! 
Den är 5 dagar, två dagar på land med teori och i poolen. Sedan tre dagar ute på en båt med 9 dyk tror jag, var av dom 2 eller 3 är natt dyk... 
Ska bli spännande! 
Jag ska försöka hålla er uppdaterade. 
Föresten... Vi var på Ikea i Melbourne så nu har jag köpt lite svenskt godis!!! Marabou n är nästan slut dock. 
Ha det bäst så länge!!! :) 
 
 
Sista avskedet innan jag åkte...
 
 
Ikea...
 
Cairns...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela