Hanna - AuPair i Australien

2/4 Torsdag

Publicerad 2015-04-02 12:19:57 i Au Pair,

Hej på er alla och Glad Påsk kan man väl få säga nu! 
 
Påsk... Förra påsken minns jag att jag var utklädd till påskkärring och gick sån till jobbet. Alla tyckte det var jätte kul. 
Men här... Här vet dom inte ens vad påskkärringar är för något. Dom tyckte jag var tokig när jag visade bilder och sa att jag även i vuxen ålder klär ut mig så. haha. 
Jag har mitt barnasinne kvar och kommer nog alltid att ha det så för mig är det kul ! 
Jahapp... vad händer då? 
Vad händer där hemma? kommentera gärna! 
Här är det full rulle som vanligt. Barnen har lov nu så vi hittar på massa kul. Igår var vi I parken och lekte sen var vi på cykeltur med Rachel och Leanne. 
Idag har vi lekt massor hemma och varit på bio. Vi har också städat och bakat tårta för idag kom Amanda äntligen hem från sjukhuset. Två veckor semester och sen direkt tre veckor på sjukhuset, vi har saknat henne. 
Tårtan fick bli en välkommenhem/gladpåsk -tårta. 
Det är alltid kul att baka med barnen för dom vill gärna hjälpa till så mycket som går. Super bra aktivitet! 
Imorgon är det påsk så då är vi alla lediga! Vi ska ut till farmen med Dustins nya motorcykel, barnens trehjulsmotorcykel och gokarten! Det blir nog riktigt kul och väldigt mycket körning! woohoo! 
I helgen ska vi nog vara en hel del ute på farmen och sen på Lördag kväll ska jag gå ut med mina kompisar. Jag hoppas kunna köpa något att ha på mig på förmiddagen först eftersom det är stängt imorgon och jag har haft barnen så länge så jag har "inget" att ha på mig! haha 
Jag hoppas att ni alla får en super bra påsk! 
Jag har fått världens finaste påskkort av min söta kusin ♡ Saknar honom så! 
 
Ha det bäst allihopa! ♡ 
 
Påskkort!... 
 
 
Massa lek, bus och tårta bak från idag... 
 
 
 
♡♡♡♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela