Hanna - AuPair i Australien

26 April Världens bästa vecka!

Publicerad 2015-04-26 10:35:00 i Au Pair,

Hej allihopa!! 
Exakt som rubriken lyder så har jag haft världens bästa vecka! 
Jag har DYKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så otroligt häftigt var det! Bland det häftigaste jag någonsin gjort. 
 
Jag har tre riktigt stora fobier... vatten så som sjöar och hav, fiskar speciellt hajar och sedan mörker... 
MEN !!! Nu har jag dykt i havet med hajar och till och med även natt dyk då det var riktigt mörkt och vi dök med ficklampor.
Vi var på en båt tre dagar, två nätter och dök 8 dags dyk och ett nattdyk. Vi började ca 6.30 varje morgon och dök innan frukost sen åt vi dök åt dök åt dök typ hela tiden haha.. och däremellan så spelade vi spel, sola, vila osv haha... hade riktigt kul ! 
Vi skulle ta Open Water Cert vilket gör så att vi får dyka 18 meter djupt utan instruktör. Det var så sjukt kul så jag ville ta 30 meter Adventure Cert. Jag fick övertala Anna lite men det gick ganska lätt då vi båda älskade dykningen! 
Vi gick en kurs då vi fick lära oss lite om undervatten fotografi. 
Vi tog några bilder och några blev faktiskt bra... 
Ni lär få veta mycket mer om detta när jag kommer hem..

Se och njut av bilderna så kan vi prata om de när jag kommer hem, jag lär prata om det för det var så coolt! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela