Hanna - AuPair i Australien

19/3 - 2015

Publicerad 2015-03-19 13:08:17 i Au Pair,

My birthday!  
 
Min födelsedag!  
 
I år har jag haft den längsta födelsedagen någonsin... Eftersom Australien ligger 10 timmar före Sverige i tid så startade ju min födelsedag också 10 timmar tidigare. 
Jag blev väckt av barnen i morse eftersom Dustin åkte tidigt till jobbet och Amanda är inte hemma. Dom var så söta! Kom in i mitt rum, sjöng och ropa Grattis på födelsedagen på samma gång som dom hoppa upp och ner och kramade mig. Jag fick ett kort dom gjort och choklad. Så söta! 
Charli och Chloe åkte till skolan medans jag var med Belle. Belle och jag åkte till en glassbar med Anna och Jay, sedan till parken.
När jag kom hem hade jag en lapp på dörren om ett blomster bud, fick åka ner på ströget och hämta upp en enorm bukett med rosor som var från Rickard, så fina! 
Belle och jag hade lite relaxing hemma då Talia (Amandas kompis) kom förbi med ännu mera fina blommor till mig. Sedan kom Racheal som bor granne med oss över med choklad och pratade en stund. 
Så kul att bli uppvaktad så här! 
När jag hämtat tjejerna från bussen gjorde vi iordning för simning och sen efter det fick jag ännu mer presenter när vi kom hem då Dustin var hemma. 
Jag fick denna super fina berlock till mitt armband (se bilden) där det står flickornas namn på. Jag blev så glad så vi grät både jag och stora tjejen en bra stund haha. 
Sen kom Rachel över gatan helt plötsligt in genom dörren typ tjugo i sex på kvällen och frågade om jag ville följa med henne och Racheal för att köpa glass. 
( Japp det finns två Rachel och Racheal ) 
Jag hade inget val, haha. Under tiden fixade alla där hemma iordning ett grillparty för mig hemma hos Rachel (min lilla extra familj) som blev en överrasknings fest med våra två familjer! Så snälla är dom! 
Fick ännu mer presenter och hade ett super trevlig och kul kalas där. 
Jag är så glad att jag träffat dessa människor. 
Mat, tårta, ballonger, presenter, sång, vuxna, barn, kompisar.. Allt var så bra! 
 
Jag har aldrig firat födelsedag så här utan min familj men det gick det också! 
Jag får fira med dom när jag kommer hem!! Saknar er! 
 
Alla har firat mig så länge nu och jag kommer väl förmodligen få meddelanden på Facebook hela natten från sverige eftersom jag fortfarande fyller år där tills imorgon bitti här i Australien Hahaha.  Lite förvirrande... 
 
Tack så jättemycket allihopa för en super födelsedag!  
Här är några bilder från idag... 
Inte alls många men ni får se alla andra när jag kommer hem till Sverige :) :) 
 
Kram på er alla !!! 
 
Jag vaknade upp till dessa tre godingar!
 
Glassbaren! 
 
Kalas! Rachel, jag, Racheal och tjejerna! 
 
Tårta! 
 
Min fina berlock med tjejernas namn i som jag fick av Amanda och Dustin! Iloveit! 
 
Leanne (Rachels mamma) så fantastisk människa! Så snäll och omtänksam, hon har funnits här för mig under hela min resa och kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
 
 
Det var allt för idag! 
Ha det bäst :) Kram ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela