Hanna - AuPair i Australien

23/3

Publicerad 2015-03-23 13:06:02 i Au Pair,

Hej! 
Spelade semifinal i futsal ikväll. Det var en riktigt rolig match! Dock kom vi inte riktigt igång förens i slutet då vi fick in våra mål men vi förlorade med 4-2 ... så ingen final för oss tyvärr. Jag gjorde ett mål och hade så himla kul. Dom är inte så vana vid att trycka till lite när man spelar här. Jag blev punktmarkerad hela tiden och kallad för bitch vilket jag var riktigt glad över. Innebär ju att jag gjorde något bra i spelet haha. 
Här spelar vi 20x2 och idag hade vi tyvärr inga avbytare så vi fick hålla ut. Det blev tufft. Men det var en kul match så jag är glad ändå. Fast vi kunde ha vunnit om vi inte hade som otur i början av matchen... 
Jaja ! 
Ha det bäst! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela