Hanna - AuPair i Australien

24/3 inlägg 2

Publicerad 2015-03-24 01:01:00 i Au Pair,

Vill bara meddela alla mina kära där hemma om att mina katter har det super bra i sin nya familj. Jag får bilder från familjen ganska ofta och nu har jag fått en ny bild på dom, här ligger dom och sover efter att ha varit ute hela dagen (första bilden).
Det var så sjukt jobbigt att lämna iväg mima bebisar men jag är så glad att dom har det bra. Dom gosar, leker med barnen och är ute väldigt mycket enligt familjen. Jag ser verkligen fram emot att åka och hälsa på dom när jag kommer hem.
Här kommer några bilder som jag fått dom senaste månaderna... 
 
 
 
 
 
Saknar er kissarna! ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela