Hanna - AuPair i Australien

24/3

Publicerad 2015-03-24 00:19:16 i Au Pair,

Dessa fåglar ... 
Varför har inte vi papegojor och kakadua fåglar i Sverige för?! Så orättvist!  
Jag tycker allt dom är riktigt häftiga. Dock flyger dom runt här överallt och låter som sjutton. 
Dom finns här precis överallt ungefär så som duvor, kråkor, kajor o skator finns i Sverige. 
Dom är så fina tycker jag! Dessa kukadua fåglar på bilderna här nedan är några av dom som finns här, vita och rödgråa. Sen finns det även papegojor som jag ska försöka ta kort på. 
Jag tänker inte riktigt på att ta kort på fåglarna men jag får nog göra det innan jag åker hem. 
Denna översta bilden tog jag igår genom bilrutan. 
 
Ett annat djur som det finns precis över allt är ödlor... Du kan inte gå på trottoaren här utan att se några stycken. Så söta! Jag ska försöka ta kort på en ödla också!  
 
 
 
Nu vet ni detta ! Ha det så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela