Hanna - AuPair i Australien

3/5 Söndag

Publicerad 2015-05-03 09:21:15 i Au Pair,

Hello!!!! 
Nu sitter jag och Erika på flygplatsen i Brisbane... åtta timmar har vi har så tänkte skriva ett litet inlägg. 
Eller främst lägga upp bilder. 
Vi har då varit ute två nätter på whitsunday på en båt med massa härliga människor! 
Vi snorkla, badade, sola, festa, sjöng, jag dök igen, hade födelsedagskalas och massa skoj! 
Efter båtresan träffades vi alla på en bar i Airlie Beach och hade efterfest vilket också var super kul! 
Nu imorse träffade jag och Erika Amelie och åt frukost med henne. Lustigt när man stöter på en av bästa vännerna  (grannen) i Australien bara så där! 
Riktigt kul att se henne igen! 
Nu väntar vi på flyget som ska ta oss upp till Darwin i natt. Vi landar efter 12 i natt och kl 6 imorgon bitti blir vi upphämtade igen för nya äventyr i sovsäck i regnskogen med krokodiler och andra djur! Spännande! 
 
Här kommer lite bilder från båten! 
 
Ha det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela