Hanna - AuPair i Australien

9-10 / 5

Publicerad 2015-05-21 19:57:39 i Au Pair,

Sista dagarna i Australien. 
Jag sa hejdå till familjen jag har bott hos och jag sa hejdå till Melbourne på Söndagen innan vi begav oss till Sydney. 
Det var jobbigt att lämna familjen men det gick bra.
I sydney strosade vi runt och turista. Såg bron och operahuset såklart. Sen åt vi på ett super gott pannkake ställe där jag ätit förut så jag ville ta med Erika dit. 
Jag har haft super kul ihop med Erika! 
Tack för dessa veckor vännen!
 
 
Ha det bäst imorgon åker vi hem till Sverige! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna

Följ min resa som Au Pair i Australien, Swan Hill i sex månader och sen även resande runt om i landet!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela